Ställde klockan ...

.. men va hjälpte de ???
Vakna av telefon som ringde .. de va mamma ..

Hade en superskum dröm å de ja minns sista va att jag försökte ringa min mamma ..
Fragment från drömmen är oxå klättrande över stängsel, sommar å sol, baracker, fint dukade långbord, kristallkronor i taket, skinngrupper, å jag helt fel klädd fär ett event som tydligen jag var hedersgäst.. haha 

Men vaken e ja nu i alal fall å kaffet e klart .. (längtar) .. Jessie e påväg =) 
Vi ska sen ner på stan (bland alla andra dårar) 
Å så kul de ska bli !!!!! 


Kommentarer
Postat av: Milla

haha ska kolla i min nya drömbok vad detta kan betyda :) Ha så mysigt på stan ;)

2010-12-23 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0