Ngt törstig idag Hmmm...????

Hur kan detta komma sig nu då ???

Jo jag började dricka lite vin me Milla igår å slutade lixom inte efter att hon gått hem ...
Tog me en tårtbit till Stoffe senare på kvällen å satt där en stund sen mötte ja upp en gammal vän på puben över gatan å va där tills de stängde =)
Hoppsan så det kan gå ....
Men kul va de å dansa massor vilket alltid e kul =)
Fick skamligt förslag ...
Tackade nej ... Så klart =)

Just de innan på dagen var ju Jessie här me sina små knattar =)
Så stora dom har blivit å supersöta=)

Mamma kom på kvällskvisten å även min bror me fru =)
Lite mer tårta åts ju då ...
Å tårta har även ätits idag =)
Kommer att rulla fram här snart ...
Men det är ju så gott....

Fina presenter fick ja oxå =)
Så idet hela e jag väldigt nöjd med min dag =)

Nu tänkte ja fixa en liten drink =)
Å fixa lite god mat ....
Planerade middan igår tillsammans me Milla plus utgång
Men nu verkar det som att hon inte kommer alls =(

Men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0