Sex on the dancefloor ...

uj uj va kul ja hade igår =)
Länge sen ja skratta så mkt å svettigt blev de oxå ...
Lixom dansade bort smärtan (nästan)

Innan Borgen så gick ja över till Stoffe me vänner som även skulle me ..
Så väl på väg så tappa ja fotfästet å drog i "Golvet" eller mer exakt i trappen ..
Har nu blåmärke på höger skinka å värk i ryggen
Främst höger sida...
AJ!!!!
Känner mig som 70 idag ...
Varje rörelse gör ont å de där me att sova va ju nästan lönlöst
Kommer att bli en lång dag ...

På Borgen stod ZEKES för underhållningen =)
Mkt söta pojkar de där....
Redan första foxen så stod man på dansgolvet ..
Och så fortsatte kvällen =)
Va inte många danser man missa
Men riktigt skoj va de så det kommer att bli fler gånger ...

Å ska hålla mig borta från betongtrappor vartefter, trapper helt å hållet
Ska strax ringa mamma å tala om att ja e vaken =)
Även om jag varit uppe ett par timmar så ...
Njuter av ensamheten en liten stund till
Men ser ändå fram emot kvällen me mina små nissar ...
Det blir tacos till midda å sen mys i soffan
Kanske lite godis oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0