Å så va de slut på ledighet

Aj aj
Vad har jag gett mig in på ?????
Jo ett jobb jag aldrig tidgare kunnat tänka mig alls !!!!
Men det e väl bara att bita ihop å se pengarna
Hahaha

Laddar hejdlöst nu me kaffe å ska strax bege oss
Ska lämna nissarna hos sin pappa på vägen oxå
Men först e de väl bra om de klär på sig
Hahhaha

Känns ändå rätt bra att jobba eftermidda/kväll så vi kan ta de lugnt så här på morron
Sova tills man vaknar (nästan i alla fall)
Slippa stressa me frukost å så

Håller tummar för att mina ögon vill ha linser idag
Hade ont i dom igår så slängde de paret ja hade i
Å jag vill verkligen inte jobba me glasögon



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad är det för jobb då? :) Jag gissar på telefonförsäljare eller jobbigjävelpåstan? :D

2010-06-21 @ 12:48:57
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Varför är vårdbiträde värre? Låter väl som ett bra jobb? :)

2010-06-22 @ 10:26:18
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0