Jag överlevde..

Woohoo!!!!
Kvällspassen kanske inte blir så dumma ändå ..
Hm ???
Men å andra sidan så va vi ju typ tre å e i vanliga fall en
Men det löser sig säkert vartefter..
Kanske???

Men nu har jag suttit i soffan å myst lite
Ätit macka å druckit the =)
Gottit va de ..
Grannen här tar visst studenten
Jippie!!!
Eller inte helt .. de e ju lixom lite fest å jag funderar starkt på att sussa för natten
Ser vissa svårigheter i detta då mitt sovrum gränsar mot deras lägenhet..
Hm Byta rum för en natt kanske????
Eller de kanske går ut snart ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Härligt att det gick bra med kvällspasset. Hoppas du kunde sova också :)

2010-06-11 @ 13:23:30
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0