Sista jobbpasset då =)

Jobbar 14-21:15 idag å strålande sol ...
Satan varmt kommer det att vara

Igår hade ja delad tur 7-21 me rast 13-16
Blev en tung dag då jag inte sov så mkt den natten
Kunde inte somna bara å när ja väl somna så drömde ja mardrömmar
Fick dock se en jättefin soluppgång över hamnen
Å lunch/midda fick ja hemma hos mamma
De hade bröllopsdag tidigare i veckan =)
Så det bjöds på gratinerad hummer å fläskfilé me färsklök å potatis =)
Å va mätt ja blev ..
Satte mig på balkongen en sväng efter de å fick lite sol på mig
Lite efterrätt blev de oxå
Vanilj/kardemumma panacotta me mango å hallonsås

Kvällen gick i ett sen ..
Jag var den som sprang mellan två våningar
Kändes i fötterna kan ja tala om
Ska komma ihåg å ta andra skor me mig idag

Sov nästan till lunch idag =)
Mkt skönt och välbehövligt ..
Sitter nu me andra koppen kaffe å laddar

Håret ska sättas upp å så e de väl dax att svira om å bege sig ..
Redan trött ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0