Bortskämd.. Vem?? Jag???

Hur kan ngn tro ngt sådant???
Hahah
Eller ja lite kanske ..
Kan det bero på att jag fick sova till efter tolv idag av mina små nissar???
Att det kom en leverans me matvaror till dörren???
Vissa dagar e de nog inet så dumt att vara jag ändå =)

I övrigt idag så blir e nog lungt =)
Hade tänkt att trängas på stan men vi skippar de
Har diskat istället =)
Så nu skiner de i köket igen ..
Lite nagelvård står näst på listan ..

Å när man ändå sitter här så kommer nog lite räkningar att fixas
Å så en ansökan som strax e klar =)

Ja just de
Har extrabarn idag oxå ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Ibland behöver man skämmas bort lite :)

2010-03-27 @ 17:29:34
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

hm jobbar kväll den här veckan. Ledig torsdag och fredag. Ska träffa Kajsa på torsdag troligtvis men nåt borde gå att få ihop :)

2010-03-28 @ 16:21:32
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0