Å så kom måndagen ...

Nu jobbar jag igen =)
Å så gick min cyckel sönder i morse på väg till jobbet, mitt i en uppförsbacke...
Suck ..
Lämna in den efter jobbet å den ska vara klar i morron =)
Alltid ngt ...

Å så en liten resumé av lördagen och söndagen ..
Kvällen blev helt super...
Till slut va vi visst 12 pers hemma hos mig =)
Det spelades två olika spel å vann de gjorde jag !!!!! (mitt lag alltså)
Drog vidare till Trappan och där va de kö..... dubbelsuck
Tror minsann vi tappa några på vägen oxå ... hm ..
Lite synd ..
Men vi som kom in hade superkul å träffa massa kul folk =)
Tror vi drog oss hemåt vid tvåhugget (jag å Milla)
Klart nice...

Söndagen va dock lite segt men ändå mindre än jag räknat me
Lite dusch å kaffe å soffan så ordna de sig till slut

Liten hade ju sin premiär på Lilla teatern, Trollkarlen från Oz
Fyra roller hade hon visst, varav en som Dorothy ..
A star is born =)
Milla kom å titta å även Jessie me ena dottern och inte att förglömma mormor å morfar
Lite McD till kvällsmat =)
Oj va gott!!!!
Resten av kvällen mös vi i soffan, jag å mina nissar =)

Nu ska de värmas lite mat till mig å så blir de nog en film å sen en bok innan sängen ..
Har inte mer ork idag tror ja

Kommentarer
Postat av: Milla

En mycket bra helg var det :)

2010-09-27 @ 21:28:47
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: elin

oj en riktig stjärna i familjen det var inte illa! Gratta henne ifrån mig! Pussp

2010-09-28 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0