Dag fem

Oj oj ...
Finns  inte att säga där ...
Vikken seg dag de vart ... och låååång!!!!
Behövdes en dusch denna morgon för att vakna ordentligt ...
Allt verkade gå i slow motion .. i tid va man dock både till tåg ett och två ...
Yeahh....
Men jag var inte ensam om att vara seg denna härliga torsdag =)
Fick lite extrauppdrag även denna dag ... Suck...
Men hann me de jag skulle ses över en kopp kaffe och kaffe dracks de denna dag kan ja lova
Tror ja slog förra årets konsumtion...
Bra eller dåligt????

Solen skiner ju i alla fall =)

Of to Stadshuset på eftermiddan me bästa Valy och Kati ...
Vi var fler men dom e dom viktiga =)
Lite styrande me program å böcker sen ommöblering av blå hallen =)
Oj så fint de e ..
Skulle nog haft kameran här me =(
Och vikken klänning drottiningen bar ... ja ja kungen var oxå stilig
Lixom övriga gäster denna afton =)

Den skånska ljudteknikern var oxå på plats (utan fb) hhahaahha     Sshhhh....
Mkt fina framträdanden av både kören och trion Divine..
Men oj va segt de vart att vänta på att kaffet skulle serveras ...
Valy å jag tog oss en tur ner till vattnet ..
Stockholm by night ...
Im in love ....

Skulle ha mött up lite vänner i gamla stan när ja jobbat klart men va så trött så ja skippa de å begav mig hem
På väg till tunnelbanan sjöng jag å Valy ..
Tur att vi var i stort sett själva .. haha
Kan de va därför min röst e som den är????

Men satan va skön sängen var denna kväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0