Dag fyra

Konstigt nog även pigg denna morgon ...
Men va inte jag ute igår???

Hade räknat med en lugn dag samt att kunna ta en fika me Max och ev även John
Men inte då ..
Fick ta extrapass då folk inte dök upp ... suck
Men lite korta samtal me dom båda blev de i allafall
Mellan mina spring från K till T
Kom iväg lite senare än tänkt men ändå inte allt för sent..

Hade ju lite shopping att styra med ju
Köpte an flaska skumpa till Alex och ett fint kort (i form av en röd groda)
En cardigan va nästa jaktobjekt ..
Lättare sagt än gjort, men hitta en till slut (och jag var då väldans trött)

Lite fralla, dryck och mer druvor inhandlades innan jag kom hem ..
Slängde mig på sängen,lyssna på musik å så somna ja visst till
Vakna av telefon .. det var mamma
Å tur va väl de ..
Veckans höjdpunkt denna dag

Dinner & Dance =)

Lite mat intogs, en dusch å så lite fix me hår å klänning så var man på väg
Hann ju umgås me Alex en stund oxå
(inte ngn som vi hunnit med direkt)

Of Radisson för att hoppa på en buss till kajen för att hoppa på en båt där det skulle serveras lite tilltugg och bubbel (och detta gillar vi ju)
Dock inte helt smärtfritt då de va fel mat som serverades
Så det dracks destomer där ja satt =)
Mkt trevligt folk ja hamna vid (varav två hade ja ölat med två kvällar innan)
Facklor visade vägen från kajen till Wasamuseumet där middagen hölls
Lite sjönsång och gycklare fanns oxå längs vägen ... så fint
Och oj va fint de va dukat runt skutan =)
Hitta ett bord till slut och fick mer dricka i glasen =)
Lax som huvudrätt och ngn slags glass till dessert me färska jordgubbar=)
En dans hanns me mellan rätterna oxå .. sådär spontant utanför toaletterna ...

Sen började ju den riktiga dansen me liveband och allt =)
Lite mer i glaset och snack i baren me vänner (nya som gamla)
Och den utlovade dansen till Paul
Lyckades även detta år att vara sist från stället ..
Vilket oxå resulterade i att vara guide (kan jag verkligen vara de??)
Men hitta till slut till diverse hotell =)
Å lite skratt bjöd man ju på oxå då skorna åkte av (lite mkt dansande tror ja visst)
Å så lite skutt på de ...
Men oj vikken kväll som som alltid slutar alldeles för fort ...

Gjorde även mitt bästa för att inet väcka Alex när ja kom hem =)
Gick så där kan ja ju avslöja ..
Önskar ja hade bilder ... men ska gå på jakt efter sådana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0