Krispig luft..

Kan man säga så ?????

Kyligt va de nu på morron på väg till jobbet ..
Å idag hade ja vantar =)
Kaffet e på väg ner genom kroppen och den där underbara känslan börjar infinna sig
Även om man sitter på jobbet ...

Igår blev en bra eftermidda ..
Mötte upp Stoffe vid garaget å så tog vi en tur runt Strömmen ...
Mkt fint å härligt =)
Gick även utmed universitetet och titta på huset som brann
Fascinerande de där me eld...
Bestämde även att vi skulle äta midda tillsamman =)
Så en tur till hemköp frö inhandling sen hem till mig för tilllagning (vilket jag gjorde)
Stoffe fixa lite me min lilla dator (så nu e de snabbare än förrut)
Lite soffhäng efter maten hann vi oxå me =)

Gick å la mig tidigt (innan tio) och somna rätt så direkt
Ovanligt för att vara jag ..
Men känns att man sovit fler timmar än vad man e van vid

Nähä om man skulle ta å beställa lite mat då ???
men det e ju upptaget hela tiden ... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0