Skumt väder här

Det regnar emot ena fönstret och solen lyser in genom de andra...
(sitter i köket)
Borde hitta ngt till lunch ....
En promenix stod på önskelistan oxå men regnet gör mig mindre sugen på de
Har ju en helt underbar bok här på sidan ... =)
Mitt cv bör även fixas lite granna ..
Ett mer stabilt jobb skulle väl va bra även om jag trivs väldigt bra me min tillvaro just nu
Men har kommit på att jag vill ut å resa lite ..
Ligger inte helt i min budget kan hända....


sånna här godingar stod även på köksbord när ja kom hem i söndags =)
Doftar ljuvligt...

Kommentarer
Postat av: Milla

Hur kan du trivas med din tillvaro, jobba lite då och då, ta några kurser istället för att göra klart din examen och tvingas leva på din mammas pengar? Förlåt men jag är verkligen din vän och då måste man få ifrågasätta och säga vad man tycker.Ibland.

2010-09-16 @ 18:55:35
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

I så fall är jag glad för din skull. Blev bara så provocerad av det du skrev. Jag skulle må så dåligt om min mamma fick betala min mat varje dag (och det vet jag att du också gör). Detta när det finns jobb bara man anstränger sig och är beredd att ta vad som helst. Jag har verkligen inget drömjobb men hellre det än att mina föräldrar ska behöva bistå med pengar för att jag är kräsen.



Du vet att jag tycker om dig och jag hoppas du förstår att jag bara vill ge dig en push :)

2010-09-16 @ 19:42:30
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Teosarah

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-02-01 @ 13:41:20
URL: http://teosarah.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0