En lista ....

Var länge sen man gjorde en sådan här ...
Så lite kul kan de nog vara ...

Du heter:
Helén
Smeknamn: Helle, bästa, veteranen,mamma,pudding
Beroende av: Kaffe

Vem behöver du mest just nu:  min man??
Vad tror folk om dig?  jag får nog ta att fråga dom om de...
Stämmer det?  ...
Vad får du oftast komplimanger för? mina skor haha
Hur imponerar man på dig? hm svår att imponera på
Brukar du skratta för dig själv? haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " You should write down all your thoughts, you will find so many things to say once you lose your voice, will be therapeutic =) "
Var bor du? Lilla Peking
Trivs du där: Oja
Äger du några converse:  Kan ha ngt par kvar
Brukar du bli för full: Har hänt ...
Vad har du för mobiloperatör:  3
Är du allergisk emot något: oja Men listan e lång så
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Blir klar me min juridikkurs
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer men oftast Hallåå..
Vem ringde du senast? min son
Antal timmar sömn inatt:  alldeles för några
Sov du ensam: Sorgligt nog ja
Brukar du komma i tid: Oftast..
När mår du bra:  strax efter jag fått mitt kaffe
När blev du fotad senast: Förra veckan
Hur känner du dig nu: Sjuk
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blå (har dock börjat me lite färg)
tycker du om fötter: nä inte direkt
Vad saknar du: en pojke/man
Hade du en bra kväll igår: Låg i soffan å tyckte synd om mig själv så nej
Favoritdryck på morgonen: Kaffe me mjölk
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag e trött
Är du blyg? Inte direkt
Sysslar du med någon idrott: Nej nej
Vill du hellre ha mail än brev: Ja Verkligen (så länge de inte e räkningar)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp (händer dock nästan aldrig)
Har du spytt offentligt: Japp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet ärligt talat inte
Är du nöjd med ditt liv: absolut
Är du bortskämd: ja  
Vad gör du i morgon:
Skickar nissar till skolan sen lite plugg till de kommer hem =)
Vad är det värsta du vet? smärta 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
lite för mkt vissa veckor
Vad behöver du just nu? Min röst
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kan inte komma på ngn
Vad längtar du till? en mysig midda för två me levande ljus å annat som hör till
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Jane Helen
Vad är det finaste du fått? en ring  
En speciell dag du minns:
Finns många men då mina nissar föddes (nästan i alla fall)
Hur gammal är du: ...
Tycker du om någon just nu: absolut  
Om fem månader:
kanske jobbar eller så e ja ute på en resa
Du samlar på: skor
Gröna eller röda äppeln: varken eller 
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma
Gillar du golf: Verkligen inte
Vilken tid gick du upp idag: Strax efter sju
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu:Nej sockor
Vad ska du göra ikväll: dricka mer the å mysa i soffhörnet
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast:  hm ett tag sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ta me mina nissar på semester 
Bär du glasögon eller linser:
ja och ja 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När
Har du piercing: ja
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: räcker bra me de ja har
Solar du ofta:nej
Är du bra på att laga mat:
master chef nästa...
Gillar du att dansa: Vem gör inte de??? 
Är du flygrädd:
Igentligen inte 
Hur vig är du:
mindre än i min ungdom  
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten (gärna smaksatt) 
Vilken är din favoritglass:
Lakritspucko 

Tror du på ett liv efter döden:
Ibland
Tycker du om sushi: äldrig ätit  
Vad äter du helst när du ser på film:
popicorn å choklad 
Bor dina föräldrar tillsammans:
verkligen inte  
Har du tandläkarskräck:
om ja har ...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: varken eller men lite mer åt kväll 
Vilken ögonfärg har du: melerade fast mest e dom blågrå 
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
oja När ja fick mitt hjärta krossat i bitar
Biter du på naglarna: verkligen inte  
Röker du:
det händer
Hur ofta tränar/motionerar du: räknas trappen upp till lägenheten??? 
Senaste låt du hörde:
Angel - Broken door
Vad gör du på helgerna: Beror på vikken helg de e ... Nissehelg eller frihelg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0