Så här dagen efter..

.. tycker ja nog att studsmattor borde bannlysas...
Mina ben värker som satan och går som en gammal tant... men börjar bli bättre...
E ju lugnt så länge ja inte rör på mig .. hahah...

Men en riktigt dag blev de =)
Silllunch me snaps å allt de där..
Dans kring en midsommarstång och fiskdamm till barnen och lite loppisfynd till mig
Kaffe och jordgubbstårta ute på altanen =)
Å så lite regn men inte så de störde i alla fall ..
Mer folk kom å mer barn ...
Kan ni gissa vem som blev lektant???
knappt en lugn stund .... men kul de me ...

Å så va man lite mer snäll å la sig på soffan där man e den första som blir väckt..
Men till halv nio fick ja sova ..
Då kom första lilltjejen, kom upp hos mig å myste under täcket och Gunnar så klart
Gunnar fick pussar han me =)
Ca en timma efter kom Jessie upp och efter de kom de andra tjejerna å satte sig å myste me oss..
Riktigt mysig morron ..
Fick även jessie att resa på sig så jag fick kaffe =)
Så snällt så ...
Lite frukost å så va de full rulle på barnen igen ..
Vi hann me lite mer soffmys innan ja åkte tebax till stan ..
Så skönt att komma hem =)

Har inte gjort så mkt annat än att vila mina ben idag ..
En liten lur på soffan blev de oxå ..
Så skönt!!!!

Nu har ja ätit god mat å druckit vin =)
Och nu väntar ja på att Milla ska komma .. å när man talar om trollen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0