helg igen ...

och så e de freda den 13e... ifall de missats ...
Det hade ja lite ... men kom till insikt senare ...
Planen va myskväll me mannen, lite god mat å film å inte somna i soffan klockan åtta =)
Så blev de inte ... Utan en fika i soffan innan han skulle åka hem blev de...
Å så får ja vänta ända till månda å skolan igen innan vi ses igen.. hm...

Å min dator funkar ff inte men har fått låna mammas ..
Men det hjälper ju bara en del då ja ändå måste skriva om hela mitt projekt igen ..
Måst everkligen börja spara på fler ställen... (not to self)
Så de blir att skriva massa i helgen för på månda ska de va typ klart..
Slutsats å analys får ju vänta så klart till maten lagats å smakats å poängats???
Så har ju de att se fram emot denna underbart regninga helg ...
kanske tur att de regnar???

Ska väl ta en kopp te så här på kvällen ...
Ogillar dock att min honung e slut ...
Kanske skulle ta en tripp till affären i morron ????
Hm... jaja de får bli i morron i så fall ..

Nummer fyra... å dom bara fortsätter å fortsätter....

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag somnade på soffan kvart över sju, den du haha Ska strax förflytta mig till sängen och sova vidare ;)



Lider med dig som måste skriva om allt :(

2012-04-13 @ 21:52:27
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0