Påskledighet...

Rätt skönt em fyra dagar ledigt i sträck =)
Å så e alla barnen hemma igen, inte dumt de heller.. å mannen oxå ..
Blev en lugn dag igår som sig bör på låååångfredan...
En del film å god mat å hemmagjord glass å godis =)
Jag gick dock å la mig ganska tidigt å pojkarna satt uppe en stund till ..

Men uppe me tuppen e ja ...
Frukost avklarad =)
Kaffe å rostad macka å så ägg dagen till ära ...
Även desserten till senare är klar ..
Lillpöjken sover ff, Liten ser på tv, Nisse vid sin dator å ja vid min ..
Samvaro på hög nivå ... Men vi trivs..


Naglar ska fixas å sen håret å klänning blir de nog oxå ...
Förbi hos Milla en sväng för å kolla att tussarna lever ..
Midda hos mamma på eftermiddan/kvällen ...(jag ska visst laga maten) 
Men det ska nog gå bra ... 
Sen får vi se om nissarna stannar kvar... 

Ngn som missat all snö förrästen???? 
 


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad lagade du för gott? Blev det bra? :) Tack för att katterna levde ;)

2012-04-08 @ 20:13:50
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0