Aldrig mer!!!!

Va orden som kom ur Millas min efter en karuselltur ;)
Hihi Lite kul att se henne lite smågrön i ansiktet ... Förlåt ...

Men trevligt hade vi :)
Först god mat å vin hemma hos mig, promenad ner till stan, marknaden å så en munk till dessert ( Millas stanna dock inte nere)
Bra musik på High å en skön promenad hem i natten :)

Lite småslö idag dock .. Men har röjt undan så inga spår kvar ... Bara lite färg på bordet oxå :0

Ikväll kommer nissarna hem igen:)
Å i morron börjar skolan igen ...


Kommentarer
Postat av: Milla

haha jag ser inte helt i form ut på bilden ;) Äh, var en trevlig kväll ändå tycker jag, tack :)

2012-08-20 @ 18:57:30
URL: http://principessans.blogg.se
Postat av: Lisa

Hade velat se er i karusellen, haha.

2012-08-22 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0