Konstig känlsa i kroppen

Idag starar WWW å jag e hemma i min lägenhet ....
Saknar glädjenatt träffa kolleger och vänner mitt i all kaos...
Känns verkligen som att det saknas ngt ...
 
Men har fått lite annat gjort hemma istället ..
Nya mattor till köket å till Litens rum =)
Har även flyttat lite möbler .. hihi..
Behöver hålla mig sysselsatt!!!!!
 
Liten följde me kompis till landställe så bara Nisse hemma ..
Blev en kortis på stan i fredas me me Milla =)
Lite shopping å så sprang ja på en gammal vän ..
Så kul att se att han mår bra igen ...
 
 
Okej .. en förklaring till "kräsne gästen"
Som projekt i skolan har jag en restaurang å får en beställning, en trerätters midda för åtta pers.
Beställaren är kräsne gästen.. han får ett menyförslag å han svarar på mitt förslag me lite invändningar, jag svarar och så håller de p tills båda är nöjda å menyn kan säkerställas ..
Å sen ska denna lagas så klart ...
Sak nog fixa till mina recept lite idag ... de behöver justeras lite .. å i brist på annat att göra så ...
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Bra att vi fick en förklaring ;)

2012-08-26 @ 20:12:58
URL: http://principessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0