Ngt produktiv helg ändå

Oj va trist de e att vara helt själv så här länge..
Men idag kommer i alla fall en hem, Nisse hoppas att Liten oxå kommer ..
Har dock fått lite gjort =)
 
 
Köpte ett bord igår å fixa till de ...så nu har ja ett mer vanligt köksbord =)
Och barbordet har blivit mitt skrivbord i extrarummet =)
Lite hyllor kanske vore på sin plats å kanske en anslagstavla till mig =)
Massa nya mattor står högt upp på önskelistan ....
 
Tog en pause idag vid lunch å mötte upp Milla på stan för en fika ...
Mkt trevligt .. blev lite shopping oxå .. hoppsan ...
 
Lite ovant dock ...
Lite bra att få bort mina papper från matbordet =)
 
Har doc två barstolar över som ja inte vet var ja ska ställa :S
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Superfint! Runt bord skulle jag också vilja ha en dag :)

2012-08-12 @ 17:54:34
URL: http://doucare.blogg.se
Postat av: Milla

Jättefint :) Tack själv!

2012-08-12 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0