Å där kom de mer regn

En dag av varmt å sol =)
Regna ju iofs igår en sväng på kvällen men de gör inte så mkt ..
Så nu börjar de likna mer min semester..

Har rensat i lite skolpapper nu efter frukost =)
Undra var min andra pärm är???

Ska väl fortsätta i rummet idag .. har möblerat om lite granna därinne .. Jag har en plan ... haha.. men kan bli bra .. om man nu bara kunde få ihop de möbler som behövs ... hm...
Sorterade ut lite bland all min plast oxå =)
Och oj va plats de vart !!!!

Ja just de ... sova får ja oxå .. så skönt...men får nog vända tebax lite på dygnet .. kan bli riktigt jobbit annars ..
Ska till stan idag me .. dels för att leta klänning och skor men oxå förbi hos tussarna för att se till dom ...
Så vi hoppas på uppehåll fram på eftermiddan ..

Nu ska nog sista kaffet drickas upp å sen fortsätta med ngt pyssligt :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0