Egentid tror ja de heter...

Har varit själv i stort sett hela helgen (och är ff) med undantag för ett par timmars shopping igår me mamma =)
Har fått lite gjort i alla fall även om de går sakta ..
Hyllan e färdigmålad .. å den kan nu fyllas me grejer ...
Har dock färg även på mig som måste skrubbas bort till i morron :/

Åt frukost på balkongen å har njutit lite av solen ..
Nu e de dock mest skugga där så .. sitter inne å fixar lite me tråksaker ..
Men ska snart ta en pause =)
Å kanske läsa lite i min bok

Nyss kom mamma me en blomma till mig =)
Och tårta till när nissarna kommer hem ...

Köpte lite nya blommor till balkongen igår och jordgubbar och smultron =)
Och nu så kom det en till ... börjar arta sig därute..
Hade ju vart lite kul me lite bättre möbler att sitta på .. men de kommer väl en dag när de händer..
En sak i taget ....

Nu ska ja nog fixa lite mer här hemma ... även om parken lockar ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som en härlig helg! Men skulle du inte till Motala?



Jag känner mig sliten efter två "partyhelger" i rad :P Läängtar efter nästa helg när jag har noll inplanerat.

2012-05-28 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0