"Ledig" idag ...

Jo då sov lite länge idag me =)
Frukost avklarad å tvätten ihopplockad ...
Har ju då tvättstugan nu mitt på dan ..
Får lite hjälp ner me allt av nissarna .. sen försvinner i allfall en till badhuset me en kompis å den andra har beslutsångest om han ska me eller inte ..

Håller även på inne i extrarummet å målar =)
En lagerhylla som ska bli vit... ett lager till så e den klar sen ..
Va lite duktiga igår å bar ner saker till källaren å så lite sopor ...
Kan bli en vända idag me =)

Ska även under dan hinna skriva ihop min uppgift till skolan å räkna lite på min andra meny på projktet
Gillar verkligen inte matten  =(
Funderar även på om man skulle passa på att baka lite bullar ...
Medans de finns plats i frysen för de =)
Har inte riktigt handlat som ja brukar utan bara de som behövs och kommer at gå åt ..
En sats glass kommer det nog att bli me ..
Köpte glasspinneformar på ikea när ja va där i lördas =)
Än så länge har de bara blivit isglass men tänkte ge mig på vanlig glass ..
Kan ju passa som rastaktivitet..
Och om nisse nu stannar hemma så hjälper han ju till ...

Kan nog få denna dag att gå me ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja "lediga" dagar är sällan lediga :) Själv jobbar jag, lugnt och skönt på kontoret. Var här vid 7 imorse så smiter nog om nån timme ;)

2012-05-18 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0