Svettit värre ..

Hade min projketmidda igår ...
Till slut blev ju maten klar även om ja helt bröt min arbetsordning jag skrivit ihop
Följde den istort sätt inte alls ..
Hoppsan så lite snörigt me tid blev de mot slutet ...
Å så va mina gäster sena.. suck!!!!
men måste säga att jag sen gillar mina gäster starkt...
Mit slutbetyg blev 56 av 60 möjliga =)
Yeah mig!!!!!

Så detta firades senare på kvällen med ett glas vin =)
å Nisse gjorde en chokladkaka...
å lite mer sött efter de en cheesecake me extratjock kolasås..
Såå gott!!!!!

Har även ett barn extra sen igår .. får se hur länge de blir ...
Efter frukost idag så begav dom sig till parken ett tag ..
Och alla tre höll sams ..

Va riktigt skönt att sova länge idag ..
Saknar min pöjk dock ..
Blir lite tomt när han inte e här ...

Är "ledig" i morron oxå =)
Fyra dagar då man inte behöver ställa klockan ..
Har dock en uppgift att göra som ska redovisas på månda ..
Me lite tur blir den klar idag =)
Tänkte sitta en stund nu medans de e ljust ute å man e lite pigg...
Eller ja vaken i allfall ..
Ngt har ja som spökar i kroppen ..
Men det får vänta .. Kaj kommer äntligen på besök ...
Va superlänge sen vi sågs nu ..

En vinter för lääääääänge sedan ...


Denna snygging va ju oxå ett tag sen dock inte lika länge..

Å min snälla mamma e barnvakt =)
Kan bli en bra helg till slut ....

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Hahahaha men fy fan vilken bild :D



Ska bli så kul i helgen!! :)

2012-05-17 @ 14:30:25
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0