Woohio

Lagade min oppositionsmidda idag ..
Å de gick vägen :)
Lite småmissar men inget som direkt vägde ner mina siffror =)
Å lite svettit va de ...
Missa dock att ta kort på min superfina och goda paj(har ja fått sagt) ska göra mitt bästa för att komma ihåg nästa vecka då middan ska lagas igen :/

Va en sväng förbi hos morfar för de e hans födelsedag så tårta har ja ätit
Å så kom min "lillebror" me fru å fick se bild på bebis i mage :)
Haha ja ska bli faster ... Uj va gammalt de lät ... Fy...

Tänkte även försöka mig på de här me att sova utan tv ... Tror dock de misslyckas ... Ryggen värker ... Å gillar inte när de e tyst .. Inte ens smattret från regn e lugnande även om man kan andas rätt hyfsat just nu:)

Får nog bli en film att somna till Zzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0