Känns ff skumt ..

.. att vara "ledig"   
Vet inte riktigt vad ja ska göra på dagarna .. Förslag???
Har ju att göra igentligen men kan lixom inte ta mig för dom ..
Baka muffins igår =)
Och idag så har ja frostat av frysen ..
Garderoben står näst på listan ... men drar mig lite för de projektet för har en liten aning om att den kommer att bli tom .. typ... Ångest...
 
Mina jobbpass har gått bra men ngt stressiga och mkt mat som skulle ut till hungriga gäster..
Kräsna dessutom .. ujuj .. trolla me knäna..
Fick i allfall mysa me mannen på fredanatten när ja kom hem =)
Han å Nisse hade haft en bra kväll me hamburgare, fotboll å film ...
 
Nu en kopp varmt att dricka, min hals beter sig dumt åt

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Jobbar du bara på kvällar?

Kom hit och ta mina garderober sen också!

2012-10-16 @ 18:48:14
URL: http://doucare.blogg.se
Postat av: Milla

Hur mycket jobb blir det nu då? Visst var det både Kupolen och nåt annat ställe :)

Hur blir det med min flyttstädning? Då har du nåt att göra en dag iaf ;)

2012-10-17 @ 14:28:43
URL: http://principessans.blogg.se
Postat av: Milla

Ok spännande :) Tisdag 30.e oktober. Vore snällt och roligare med lite hjälp :P

2012-10-17 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0