Ledig ???

Inte så mkt alls längre ...
Mer jobb till mig ... Wiii..!!!!
Va på mitt nya "jobb" igår å tror att de kan bli rätt kul .. Ska mest va i ateljén å resten av veckan skulle vart friskvård å jobbsök men R ringde å bad mig jobba i morron på eftermiddan :)

Idag va ja en sväng förbi mammas jobb å fixa till en smörgåstårta till mormor som de ska ätas på i morron då hon fyller år ... 86 år ...
Gräddtårta ryktas de om att bli me ;)

Å sen ska de jobbas i Linköping på lörda me Martina :)
Wiii...!!!!!

Å så ska ja visst till Vikariebanken å fixa me lite mer papper samt har pappret från polisen kommit så de ska lämnas in de me...

Fick jobbbyxer i julklapp Lite små dock så de va ja å bytte idag å kan ha sett ut ett par skor oxå :)
Måste fundera lite dock ... Dom va ju inte helt gratis ...
Några nya blommor fick de bli oxå :)
Har ju lyckats ta dö på ett par .. Hoppsan... Eller ja, ja e inte helt förvånad .. Blommor e inte helt min grej

Hm ... Har ja missat ngt???
Har städat ut julen som så när på helt
Lite ljus e kvar samt slingan på balkongen får va kvar ett tag till ...
Borde rensa garderoben får se vad s hinns på sönda :)
Har ju lite tid mellan turerna till källarn
hm .. Tåls att tänka på ...
Har ju en del som ska iväg så bäst att plocka ihop lite annat som oxå kan skickas iväg som inte används, som mest tar plats ...

Blev visst lite mer text än tänkt .. Jaja
Nu ska ja dricka upp mitt te å se klart på filmen :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Grattis till henne :)

2013-01-04 @ 11:33:59
URL: http://doucare.nu
Postat av: Milla

Det går bra nu ;D

Hälsa grattis!

2013-01-04 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0