Måndag ...

Uj vilken riktigt orginell rubrik .. Ja visst !!!!
Sovit ca tre timmar mellam fem å åtta ... 
Såg ju solen gå upp .. de va fint, nästan magsikt så där som det bara kan vara i gryning. 
Nu regnar det dock en massa å jag ska snart bege mig ut för att hämta lilleman. 
 
Idag blir en dag av väntan .. 
Försöker in i de sista att få min flytt redan på torsda, trots att hantverkare påstår sig behöva 1-2 veckor till innan dom e klara.. (jag tror dom inte) 
Denna ovisshet gör mig dock ngt stressad... Jag som igentligen gillar flytt å plock... 
Men denna gång känns det mest tungt.. 
 
Leta fram stövlar å regnjacka å bege sig ut i detta underbara sommarregn ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0